X
تبلیغات
دانلود آموزش ایروبیک در منزل

دانلود آموزش ایروبیک در منزل

تاثيرات ورزش ايروبيك براي زنان ودختران

تاثيرات ورزش ايروبيك براي زنان ودختران شما با استفاده از توصیه های زیر و با به کار بردن تمرینات سی دی های ارائه شده به راحتی می توانید به اندام مورد نظر خود دست یابید   طلاعاتی که در زیر به صورت خیلی ساده ارائه می شود کاملا کارشناسی بوده و کاملا با تمرینات موجود در سی دی ها هماهنگ می باشد . با استفاده از این محصول فوق العاده و بی نظیر و به کارگیری توصیه های زیر به زودی اندامی زیبا و متناسب و جسم و روحی کاملا پر نشاط و پر طراوت خواهید داشت . 

تاثيرات ورزش ايروبيك براي زنان ودختران داشتن زندگي پر تحرك همراه با رفتارهاي غذايي سالم، از مهم ترين دلايل چاق نشدن افراد لاغر است. پس از اينكه تصميم گرفتيد وزن خود را كم كنيد، يك برنامه ي مناسب كه شامل تغيير روش زندگي است براي خودتان طراحي كنيد. - بعد از بلند شدن از خواب يك راست به سراغ صبحانه نرويد. همين كه چشم هايتان را باز كرديد، بدون استفاده از دست ها به آرامي بلند شويد. عضلات پاهايتان را صاف كنيد و شكمتان را به داخل ببريد. پس از 10 ثانيه رها كنيد. تمرين مداوم اين نرمش 10 كالري را مي سوزاند. - صبح ها پروتئين بخوريد. تحقيقات نشان مي دهد هر چه بيشتر صبح ها شير و پنير بخوريد، هنگام عصر تمايل كمتري به خوردن عصرانه خواهيد داشت تعادل برقرار كنيد. به جاي اينكه حين مسواك زدن بيكار باشيد، پاهايتان را يك در ميان جابجا كنيد و تعادل ماهيچه اي برقرار سازيد. اين نرمش كمك مي كند 10 كالري بسوزانيد.صبح ها پنير كم چرب بخوريد و به جاي ريختن ميزان زيادي شكر در چاي يا قهوه ، از شير براي متعادل ساختن آن استفاده كنيد.

در ترافيك ورزش كنید. زماني كه با ماشين جلويي سپر به سپر هستيد، هر مرتبه كه پا روي ترمز مي گذاريد، باسن خود را سفت كنيد و براي 10 ثانيه نگه داريد. اگر اين كار را 15-10 بار انجام دهيد، 10 كالري مي سوزانيد

+ نوشته شده در  چهارشنبه بیست و دوم آبان 1392ساعت 16:29  توسط دانلود آموزش  | 

آموزش تصويري رايگان ايروبيك زنان

آیا از ورزش های ممتد و خسته کننده و نتیجه نگرفتن در باشگاه های ورزشی خسته شده اید ؟ آیا می خواهید غذاهای خوشمزه را میل کنید و همچنان در حال کاهش وزن باشید ؟ پدیده ای جدید و بی نظیر که طوفانی در دنیا به پا کرده را امتحان کنید … زومبا ! این مجموعه آموزشی و روش کار آن توسط مربی تناسب اندام حرفه ای ، بتو پرز ساخته شده است. زومبا روشی ساده و مهیج می باشد که با رقص های قدم به قدم و منسجم و ضربات قوی لاتینی ، باعث کاهش وزن شما به طور چشم گیری می باشد. حال روش زومبا که طرفدارانی میلیونی در سرتاسر دنیا دارد ، همراه با کتاب آموزشی و دی وی دی آموزشی در سرتاسر دنیا عرضه شده است. این مجموعه برنامه کامل چگونگی ورزش کردن شما ، رژیم غذایی برای چربی سوزی ، دی وی دی شامل ۶۰ دقیقه موسیقی آموزشی برای داشتن بدنی متناسب همراه با زومبا را دارا می باشد. رقصیدن به روش زومبا باعث می شود تا شما ۶۰۰ الی ۱۰۰۰ کالری در هر ساعت بسوزانید و به این دلیل دیگر نیازی ندارید تا برنامه غذایی خود را به غذاهای بی طعم و بدمزه تغییر دهید. رژیم غذایی زومبا با یک رژیم حرفه ای ۵روزه آغاز می شود و باعث می شودآموزش تصويري رايگان ايروبيك زنان

لينك دانلود به زودي




يروبيك فعاليتي است که در آن با حالت ريتميك و موزون عضلات بزرگ بدن به كار گرفته می شود،در شرايطي كه سرعت و شدت تمرين قابل تحمل است.از نظر پزشكي، اين ورزش سيستم قلب، عروق، تنفس را تعليم مي‌دهد و با سرعت و بازدهي بالا اكسيژن را جذب و به قسمتهاي مختلف بدن مي‌رساند، تنفس يكنواخت از دهان و بيني توأماً انجام مي‌شود و باعث تبادل اكسيژن و دي اكسيد كربن، كنترل قند خون، كنترل فشار خون و كم كردن وزن اضافي بدن خواهد شد.
+ نوشته شده در  چهارشنبه بیست و دوم آبان 1392ساعت 16:28  توسط دانلود آموزش  |